22 may 2009

[24 de mayo] BICIMARATÓN FOTOGRÁFICA! (última actividad!!!)

Bé doncs, ja s'acaben les jornades i per a liquidar-les que millor que un poc d'esport, combinat amb uns riquíssims menjars (desdejuni, aperitiu, menjar...) i un passeig pels centres socials autogestionats de València (no tots per descomptat).

La nostra proposta és, estar totes a les 10 del matí d'aquest diumenge 24 en el CSA La Quimera, cadascuna amb la seua bici, per a gaudir d'un exquisit desdejuni vegà (ací podeu veure receptes de les companyes de La Quimera csa ). A això de les 11 eixirem cap a l'ateneu Al Margen, situat en la C/ Palmell 3, en el barri del Carmen. El recorregut que farem encara està per definir, ja es publicarà en el blog. Després anirem fins al CSO El Niu on tindrem l'oportunitat de veure un video sobre els seus dos anys d'història. I d'ací fins al Proyecto MayheM, observant la destrucció i degradació a les quals ha estat sotmès el barri del Cabanyal para portar a terme amb més facilitat l'ampliació de Blasco Ibañez, un procés especulatiu que l'ajuntament imposa com solució als problemes que ell mateix ha creat.

I bé, ja us tornarem a donar la llanda amb més detalls quan estiga clar el recorregut, amb un mapa i alguna cosa més.

Us adjuntem el fullet que hem preparat per a l'ocasió, i com sempre us agraïm (sobretot a les persones que en tenen àmplies llistes de correu, pàgines web...) la difusió que vulgueu i pugueu fer d'aquest esdeveniment.

Sense més, ens acomiadem fins a pròxims lliuraments, salut i lluita!


-------->(cast)<--------------------
Bueno pues, ya se acaban las jornadas y para finiquitarlas que mejor que un poco de deporte, combinado con unos riquísimos manjares (desayuno, aperitivo, comida...) y un paseo por los centros sociales autogestionados de Valencia (no todos por supuesto).

Nuestra propuesta es, estar todxs a las 10 de la mañana de este domingo 24 en el CSA La Quimera, cada unx con su bici, para disfrutar de un exquisito desayuno vegano (aquí podeis ver recetas de lxs compañerxs de La Quimera). A eso de las 11 saldremos hacia el ateneo Al Margen, situado en la C/ Palma 3, en el barrio del Carmen. El recorrido que haremos aún está por definir, ya se publicará en el blog. Después iremos hasta el CSO El Nido donde tendremos la oportunidad de ver un video sobre sus dos años de historia. Y de ahí hasta el ProyectO MayheM, observando la destrucción y degradación a las que ha sido sometido el barrio del Cabanyal para llevar a cabo con más facilidad la ampliación de Blasco Ibañez, un proceso especulativo que el ayuntamiento impone como solución a los problemas que él mismo ha creado.

Y bueno, ya os volveremos a dar la lata con más detalles en cuanto esté claro el recorrido, con algun mapa y alguna cosa más.

Os adjuntamos el folleto que hemos preparado para la ocasión, y como siempre os agradecemos (sobretodo a quienes teneis amplias listas de correo, páginas web...) la difusión que queráis y podáis hacer de este evento.

Sin más nos despedimos hasta próximas entregas, salud y lucha!

No hay comentarios:

Publicar un comentario